Głównym celem szkolenia jest uświadomienie trudności przeżywanych przez członków społeczności szkolnej (uczniów, nauczycieli i rodziców), do których przyczyniła się pandemia, oraz omówienie kierunków działań zaradczych.
Głównym celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji w obszarze zapobiegania problemom emocjonalnym i psychicznym w szkole poprzez codzienne, drobne praktyki.
Życie jest pełne emocji – tych przyjemnych i pożądanych, tych trudnych i niechcianych. Doświadczamy ich na każdym kroku, szczególnie wtedy, kiedy dzieje się coś ważnego. Ale… czy na pewno wiemy, czym tak naprawdę są, jak można je rozumieć i nimi kierować? Podczas warsztatu zastanowimy się, w jaki sposób i jakimi codziennymi działaniami możemy pomagać innym radzić sobie z emocjami, aby nierozpoznane, nieujawnione lub nadmiernie skumulowane nie zaczęły szkodzić.
Głównym celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy pracowników placówek oświatowych i opiekunów nt. trudności emocjonalnych i psychicznych, jakich mogą doświadczać dzieci i młodzież, a także podniesienie ich kompetencji i umiejętności w reagowaniu na zauważone problemy.
Głównym celem jest zwiększenie wiedzy nauczycieli nt. zmian społecznych i rozwojowych, jakich doświadczają współcześni uczniowie w okresie dojrzewania oraz wynikających z nich zagrożeń, a także podniesienie ich kompetencji i umiejętności w radzeniu sobie z najczęstszymi wyzwaniami w pracy z nastolatkiem.
Głównym celem warsztatu jest zwiększenie kompetencji w obszarze radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.
Głównym celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy nt. kryzysu psychicznego, jego objawów i ich konsekwencje dla funkcjonowania człowieka oraz podniesienie kompetencji i umiejętności w działaniach interwencyjnych.
Głównym celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy nt. kryzysu psychicznego, jego objawów i ich konsekwencje dla funkcjonowania człowieka oraz podniesienie kompetencji i umiejętności w działaniach interwencyjnych.
Do 99 osób